20. októbra 2021

Získavanie odporúčaní pre svoj podnik – neotravujte zbytočne svojich klientov!

Odporúčania vám dokážu v podnikaní naozaj pomôcť. Či už sú to priamo recenzie od klientov alebo spokojných zákazníkov na vašej stránke, prípadne ústne odporúčania klientov medzi sebou. Ak ste boli na školení, tak vám prizvukovali, že recenzie a odporúčania sú najdôležitejšie, čo môžete získať. A mali pravdu.

Získavanie odporúčaní pre svoj podnik – neotravujte zbytočne svojich klientov! (Foto: unsplash.com)

Vystihnite vhodný moment

Aby ste nemuseli svojho klienta alebo zákazníka prosiť o recenzie po nákupe, tak by ste mali vedieť vystihnúť ten správny moment. Určite nie je dobré, aby ste riešili túto tému neustále, hlavne ak sa jedná o klienta, s ktorým sa stretávate často. Môžete počkať na to, kým zákazník nebude chcieť napísať recenziu sám alebo keď sa začnete baviť o spokojnosti s vaším produktom alebo službami, tak mu navrhnite spísanie odporúčania na vašu stránku.

Najprv pomoc

Veľmi dobre sa získavajú recenzie vtedy, ak sa ľuďom snažíte pomáhať, hlavne vtedy, keď sa na nich niekto iný vykašle. Môže to byť príležitosť pre rôzne odvetvia. Ak máte napríklad nejaké poradenské služby, prípadne pomáhate klientom aj s niečím navyše a neúčtujete si plnú sumu, tak čiastočnou odmenou môže byť pre vás ich odporúčanie a recenzie. Máte tak zaručené, že si to ľudia zapamätajú a so svojimi blízkymi budú o vás hovoriť len v dobrom.

www.KuponyZdarma.sk

Nakupujte lacnejšie!